Andra advent

När paula bytt sina skor kollade vi runt i alla andra affärer. Jag hittade lite julklappar iaf. Det kostade runt 500 kr och det var bara till TVÅ personer. Måste nog köpa för lite mindre pengar om jag ska köpa till så många till. Innan julafton ska jag alltså ha köpt till deo, nick, charlie, tess, paula, brur, sis, mami, pappa, farmor, farfar, eric och mats. Jaja man ska bli glad av ge bort saker sägs det (a).

Kom hem vid tre och tog det lungt ett tag för att sedan fika med päronen. Satt me dde en lång stund och snackade. Det var mysigt. Efter det drog jag ut för att möta deo vid simhallen en stund. Kom hem för typ en timme sedan och började små plugga lite naturkunskap. Ska fortsätta med det efter middagen och även kolla på sanningens ögonblick.
Tänker gå och lägga mig tidigt idag, är hur trött som helst! Hoppas ni haft en bra andra advent. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback