Besvikelse

Gick och lade mig halv fyra igår, kunde verkligen inte somna. Men vaknade iaf vid ett idag. Pappa ropade direkt upp om jag skulle äta här på nyår. Jag sa nej och han frågade vart jag skulle äta. Jag sa hos nick eller ute. Självklart svarar han " det tror jag inte ett skit på" vilket startade mitt skrikandes. För varför skulle jag inte äta middag? Varför tror ens föräldrar att man inte ska äta så fort man säger att man inte äter hemma? Anledningen till att jag inte vill äta hemma på nyår är för att vi äter sent och middagen pågår i över en timme. Så jag vill äta vid sex tiden, spelar ingen roll vart, men någonstans, så att man kan vara ute mer på kvällen innan man ska hem!? Skulle jag inte äta middag så skulle jag inte ens orka ha roligt enda in på natten? Och varför skulle jag ens ljuga för mina föräldrar om något sånt? Vet inte om jag överdriver men jag blir så himla sur när dom tror att jag ljuger när jag inte gör det.

Har precis duschat, ska till ica lite senare för att köpa lite saker. Sedan ska jag väl till jobbet antar jag. Har verkligen inte lust med det. Jag skiter i pengarna, för jag vill inte jobba när jag har lov. Vet vad ni tänker, jag ska vara glad att jag har jobb bla bla bla. Och det är jag ju såklart, men man måste kunna få ha lov också. Känner hur vuxenlivet börjar närma sig nu.. Men ska käka frulle och fixa mig innan ica nu. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, segt ;)



Tycker du? :p Eller, haha, folk brukar iofs tycka att vi är lika ^^ <33


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback