Confusion

Ush vad sjuk jag känner mig. Hals ont, öron ont, huvud ont. Och inte känns det bättre när en liten pojke jag hatar bara skriver skitsnack. Vet ni vad som hände idag? Jag slösade bort 100 kr genom mobilen. För igårkväll laddade mamma på min mobil med 100 kr. Det skulle vara comviq kompis ( som vanligt ) och då är det ju gratis att skicka sms. Det kostar 90/69 öre att ringa och man kan prata hur länge man vill. Men under dagen gick det inte att skicka sms helt plötsligt, så jag kollade saldo. jag hade inga pengar kvar!? Och så stod det att jag hade kontant. Jag snackade med mamma och det visade sig att hon var så stressad att hon råkade ta fel. Så där hade jag skcikat över 70 sms och ringt några samtal så alla pengarna tog slut. Så smart är jag. Nej städa rummet var det ja, har glömt bort det hela dagen. Oops. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback