Dan före dopparedan

Åt nyss den godate pizzan i världen. Den var godare än vanligt. Självklart var det en Mexicana pan pizza, men mmmmm kryddningen och allt var makalöst (a) haha. Det blev en kort pratstund med päronen vid matbordet. Nu är jag mätt, rummet är klart och brur är hemma. Snart kommer syrran med sin nya bil också. Ska bli mys att bara vara hela familjen nu i jul.
Snart ska jag möta paula och vi ska ge varandra våra julklappar. Men de ska endå öppnas imorgon. Efter det så ska jag och syskonen klä granen tillsammans och pynta våra rum. Måste också hinna fixa mig inför imorgon. Måla fransk manikyr , kräma in mig med b.u.s och andra saker. Det ska bli en skönh och avslappnad kväll. Ciao<3

Bjuder på lite mer skön musik (a) Akon ft. Snoop Dogg - Day dreamin.




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback