Dreja, ngt ni måste pröva!

Idag provade jag och sara på att dreja. Det var hur svårt som helst och våran första gick sönder. Saras andra blev jätte bra för att vara andra gången. Min blev ganska bra men sen gick den sönder pga linda ( sry linda men så var det ;o ). Och så gjorde hon en pytteliten sås kanna av den. Nej ush får göra en snygg imorgon! Men annars var det skit kul och vi skrattade mkt. Det var så geggigt o härligt mjukt också. Bilden tagen från google.

Det blev potatisbullar till lunch, möms. Vi hade en lång rast, mentorstid och sedan svenska. På svenskan lånade jag och malin boken Trägudars land av Jan Fridegård. Vi slutade tio i två då jag drog hem direkt. Räknade ihop alla summor av julklapparna och är nu uppe i 920 kr och har tre pers kvar. Slog också in några paket så nu har man det gjort. Känns skönt, brukar alltid bli av dagen innan julafton. Men nu ska jag chilla innan jobbet. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi, hon hjälpte mig ju också med min andra (a) Imorgon gör vi det bättre! :D Haha! <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback