En kortis i film paus

Det blev inget thailändskt idag utan nudlar. Fast iof från thailand och starka så (a) haha. Just nu sitter vi och kollar på filmen The day the earth stood still. Hitills verkar den iaf bra men har inte fattat vad som händer än. Har dessutom en konstig huvud smärta, känns skit obehagligt.
Jag lär inte få pröva nintendo wii ikväll, den är verkligen upptagen av hans pappa och hans vänner. Får väl bli imorgon eller något. Imorgon är det dessutom min pappas födelsedag! Det ska bli god fin middag hemma. Hadde glömt det innan  men det blir säkert mys. Längtar redan efter min stora tv och allt. Bilder kommer  senare ikväll, hinner inte ladda upp de nu. Hoppas ni haft en underbar dag, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback