Eres tan hermosa

Igår skulle jag ha gått och lagt mig tidigt. Jag stängde av datorn vid tio men fastnade framför tvn och växlade mellan supernatural och en film på sexan. Klockan elva började csi och det slutade frammåt tolv. Det var alltså inte förens då som jag faktiskt gick och lade mig. Nu har jag suttit och kollat bloggar i en halvtimme så dags att äta frukost och gå till skolan. Börjar elva med naturkunskap och där efter har vi bild. Så slutar vi tio i tre eller något sånt. Och då ska jag nog plugga lite tror jag. Måste komma på ett ämne till mitt argumenterande tal jag ska hålla på tisdag. Hjälp någon :)? Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Aaaaa, joo det kanske jag gjorde? förvirrad Eller jo, nu minns jag XD! Hahaha! Men än är det inte över. Jag kan fortfarande åka dit och ta på den, hahaha! XD Folk skulle tro att jag var helt knäpp i huvudet! Springer dit, tar på statyns penis, springer tillbaka till bussen igen ,D!

Mahahah!



Jag fotade också lite andra tavlor (INNAN, vågade inte sen ,D) och då var det inte heller någon som såg ,)! tihi

Postat av: Lollo

Ska du hålla talet NU på tisdag och har inte kommit på ett ämne än? :O >_<

2008-12-08 @ 15:02:18
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: evelina

älskar din design, skulle du kunan hjälpa mej med min blogg ? :) bara en liten grej sådär.



// [email protected]

2008-12-08 @ 17:28:44
URL: http://wundel.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback