Ett problem för mycket

Har jag problem? Enda dagen jag har tid att städa på innan jul och jag orkar bara inte? Har fastnat framför datorn och orkar ingenting. Ögonen svider och är otroligt trött. Bara tanken av att jag ska vakna halv sju gör mig irriterad.
När paula var här kollade vi på filmen Grinchen. det var mkt snö, mycket julbelysning vilket skapade världens julstämmning. Själv har jag ingen julstämmning alls. Känns verkligen inte som att det är julafton snart? Vad tycker ni om det här? Att vi inte har någon snö? Nej nu tillbaka till "städningen". Godnatt, ciao<3

Varför tjatar du? Inse att det är du som har gjort fel? Stå för det du har gjort och sluta låta som att det är pågrund av mig. Tack.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback