Fjärde advent

Det blev lite deprimerande inlägg igår, men idag ska det inte vara så! Vaknade för en stund sedan men låg kvar i sängen ett tag. Fjärde advent idag. Tre dagar till julafton. Men det finns ingen snö? Utan snö så blir det ju inte den perfekta julstämmningen. Andra året i rad som vi inte kommer få ett tjockt lager med snö? Jag fortsätter iallfall hoppas!
Nu på dagen ska jag städa mitt rum men också kanske träffa paula en stund. Ska fika vid halv fyra så kan inte åka någonstans. Men måste köpa klart de sista julklapparna! Det får bli imorgon efter läkarbesöket.
Känns som att jag har så mycket att göra men endå så lite tid innan jul. På tisdag ska jag ju jobba. Men på något sett ser jag fram emot det. Även om det är dagen innan julafton. Slipper man vara stressad hemma också. Men nu ska jag fixa mig. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback