Försov mig

Jag skulle vaknat tjugo över sju men vaknade ist halv nio. Min mobil som brukar väcka mig hade stängts av under natten. Men det som är konstigt är att den endå brukar ringa? Har provat det flera ggr och det har alltid funkat. Och inte hade jag heller bara stängt av den. Så jag vaknade som ett frågetecken. Börjar iaf tio över tio så jag hinner ju iaf göra mig iordning. Kanske lite dumt att ta på datorn dock, haha.

Igår natt kunde jag inte somna pga min rygg. Smärtan var outhärdig. Måste nog kolla upp den snart. Och bara tanken att jag ska jobba idag igen, nej fy fan. Nu ska jag ha engelska och se på en film jag älskar, minns ej namnet. Något med holiday, kanske bara det. Men vad fan så fick man mensvärk nu också?! Ska ta en ibumetin sen fixa mig. Det blev ett sluddrigt inlägg. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vet faktiskt inte ärligt talat :P!! XD


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback