GOD JUL!

Nu börjar jag känna av tröttheten. Men har fortfarande inte använt b.u.s eller pyntat mitt rum. Och inte heller träffade jag paula, det blir av imorgon. Men ska väl sova om drygt två timmar eller något. Har fortfarade kvar illamåendet och förkylningen. Men tack vare nicks mamma är halsonten borta. En sked med citonsaft från en pressad citron och salt. Gott och tog bort smärtan. Minns inte om jag redan skrivit detta då mina tankar är lite överallt just nu. Men fan vad mysigt att det är julafton idag. Ritade ganska mycket idag, men ni får se bilder på fredag. Det kommer komma bilder på mig i svart hår, mitt städade rum, mina ritningar, julafton, juldagen och ja.. vi får väl se. Det här får bli sista inlägget innan jag somnar. Godnatt allesammans, och god jul! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hihi, jag säger till när vi ska krascha det så kanske du får komma och smaka om du är snäll ^^ <33



God jul sötnos! <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback