Godmorgon

Svar på en kommentar först. Om jag inte är med min bästis längre? Jag är med henne varje dag i skolan då vi går samma klass. Sedan är vi väl sällan på fritiden nuförtiden då jag knappt hinner träffa någon av mina kompisar på vardagar. Nu har hon dessutom blivit frisk från att ha varit sjuk i en vecka också :).

Börjar med en 40 min lång matte tjugo i tio. Sedan har jag naturkunskap, lunch, idrott och bild. Slutar kvart över fyra och då ska jag hem för att städa rummet. Laga maten, länge sedan man åt min goda tortellini(a). Och mot kvällen kanske det blir massa plugg, får väl se.
Frös hela natten, och det var för ngn hade sänkt mitt element. Gör man det så funkar det inte ( måste ha på nästan högsta värmen ). Kände på det och det var iskallt, kul. Men nu ska jag fixa mig och äta frukost. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback