Grattis mami på 46-års dagen :')

Vi firade mamma födelsedag idag. det började med att jag gick upp på morgonen klockan nio. Var hemma halv tio och slog in paket med pappa. Vi uppvaktade henne på sängen och sedan drog jag till nick igen och var där kvart i elva och somnade om. Vi vaknade klockan två, var fortfarande trött men vi gick upp endå. Gjorde oss iordning och åt på donken ( igen ). Det blev vår frukost sedan drog vi till coop och köpte björnbär och paprika till pappa.
Hos mig stod pappa och lagade en god middag. Jag dukade ( vet att jag är bäst på att vika servetter ). Sedan åt vi klockan halv åtta och satt och pratade om massa saker till klockan tio då vi drog till nick. Nu ska vi kolla på tv. Jag har sjungit en massa så kmr säkert vara hes imorgon. men det är kul att sjunga julsånger. Ciao<3








Kommentarer
Postat av: Ola

Du e så supersöt i din fjällis!

2008-12-07 @ 01:07:04

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback