Gravid man

Det blev en mysig dag. Vi började tidigare på bilden och sara och jag drejade som igår. Det gick bättre idag faktiskt. jag gjorde en vas och en skål. Men de var lite sneda och ojämna men det var ju trots allt andra försöket så hyffsat bra blev det! Slutade vid två-halv tre och mötte nick. Vi drog hem till han och åt lunch och jag fick lite massage. Gav också honom rejält med massage på ryggen. Efter det drog vi och handlade ingredienser till middagen jag skulle laga. Det blev pastasallad. Det var riktigt mumsigt. Hade en jätte mysig och trevlig kväll.
När han drog för en stund sedan började jag kolla på Pregnant man. Det handlar om en kvinna ( Tracy, jätte söt ) som gjorde en könsbyte till en man ( Thomas ). Nu har han blivit gravid. Väldigt många ogillar det och hotar honom och säger elaka saker. Jag tycker bara det känns fel och obehagligt. Helt enkelt inte rätt. Men man tycker olika så onödigt att lägga sig i genom att såra dem. Men ska fortsätta kolla på det nu. Ciao<3

Före
Efter

Kommentarer
Postat av: Bloggprojektet

Hej!

För några veckor sedan startades Bloggprojektet, ett projekt som går ut på att iaktta en slumpvis utvald klass i Stockholms län. Er klass ES2B på Samgymnasiet i Jakobsberg blev klassen projektet ska handla om! Ni betraktas ”outside the box” och vi garanterar att det kommer vara helt fritt från elakheter. Meningen är att vi ska skildra ungdomen i en vanlig klass i Stockholms län. Vi undrar nu om vi får den äran att länka till era privata bloggar, så att utomstående kan få en liten inblick i eran vardag, så att denna blogg inte blir alltför objektiv från Bloggprojektets sida.



Hälsningar

Bloggprojektet

för mer information maila till
[email protected]

2008-12-18 @ 14:58:47
Postat av: Anonym

Ber om ursäkt, glömde förstås länka.

http://bloggprojektet.blogg.se

2008-12-18 @ 15:07:46
Postat av: Malin

Känns lite scary det där faktiskt..

2008-12-19 @ 10:20:05
URL: http://allaboutmalin.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback