Hänger på trenden..

.. med att hitta på egna avslutningar till meningarna.

Avsluta meningarna!

1. Jag har insett att jag måste ta skolan på allvar
2. Jag lyssnar på my life ( feat lil wayne )
3. Jag pratar ofta om mina drömmar
4. Jag tycker om vit snö på julafton
5. Igår var jag med nick hela dagen/kvällen
6. Min första riktiga kyss var med en tre år äldre kille
7. Jag avskyr folk som snackar skit och tror att man inte hör
8. Kärlek är det bästa med livet men också det jobbigaste
9. Jag gillar att få massage med olja och lugn musik i högtalaren
10. Jag kommer alltid älska nick oavsett vad som händer
11. Jag är hemligt förälskad i michael ealy *dreglar*
12. Sist jag grät var förra veckan pga ryggsmärtan
13. När jag är glad kan ingen undgå att se/höra det
14. När jag vaknar på morgonen snoozar jag larmet flera ggr innan jag vaknar
15. Innan jag går och lägger mig smsar jag med folk och får strålning i hjärnan
16. Just nu tänker jag på att det är JULLOV imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
18. Idag har jag varit seg, trött, osällskaplig
19. Inatt ska jag sova som en stock
20. I morgon kommer jag inte ha några lektioner och sluta tidigt och ha loooov!
21. Jag vill verkligen ha snö på julafton, amen.


Michael Ealy<33

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback