Hell of a ride

Har haft väldigt roligt idag, spelade mkt spel och kollade på en jul film. Minns inte vad den hette, men den var endå inte ny. Den var helt okej, har sett den innan. Åt hos nick, spaghetti och köttfärssås. Sedan snackade vi bara ett tag innan jag drog till paula. Där fick jag smaka en choklad med glögg smak och en med pepparkaks smak. Båda var jätte goda, chokladen var från Fazers, ni borde testa! Vi pratade om lite allt möjligt innan jag var tvungen att gå. Hennes mamma ska jobba imorgon så blev hem vid elva. Nu sitter jag i mitt rum, har tänt doftljus och försöker ha en lugn kväll. Ska fixa en kompis design på bloggen nu. Imorgon ska jag jobba om jag tänkt rätt. Vad som händer innan vet jag inte. Får se vart dagen tar mig. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback