Hjälp med nyårsklänning tack?

Jag bytte film och kollade ist på Titanic, jag kmr nog aldrig att tröttna på den. Jag fäller minst en tår varje gång. Men igår stängde jag av innan båten fylls med vatten. Var trött och behövde vila. Det var sjukt svårt att sova men jag hade en värmekudde mot ryggen så efter en stund somnade jag.
Idag börjar jag klockan elva med naturkunskap. Det är en lång dag då vi slutar 16.25. Då ska jag hem och laga middag. Kanske blir plugg frammåt kvällen. Men nu ska jag fortsätta fixa mig.
Någon som vet en svart nyårsklänning som är:
* tajt uppe med rosett över brösten/bak på ryggen
* ballong nertill
* mjukt material
* inte alltför dyr
Tipsa mig då, skulle betyda jätte mycket. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

Halens :D

Postat av: Amanda

Jag köpte en med rosett där fram, svart och ballong nertill från Gina Tricot för ett par veckor sen. Kostade 300 kr tror jag, du kan ju kolla om den finns kvar :)

2008-12-17 @ 14:03:52
Postat av: Sara

Sv: Haha, jag gjorde det ju så med flit ;)



Säger till om jag hittar någon klänning! :)

2008-12-17 @ 16:03:47
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: isabelle

Amanda: Är det sant? Men fan vad billigt och bra! Blir till att kika in där då, tack så jätte mycket! :)

2008-12-17 @ 21:42:12
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback