i don't wanna work to day

Talet gick väl sådär. Jag var så himla nervös så kollade lite för mkt på pappret. Men fick bra respons från de som hörde talet så det var ju kul. Självla inledningen löd : Det är fel av staten att döda för att visa att det är fel att döda, vilket jag tyckte var en bra inledning.

Nu ska jag ta ngt litet att äta för att sedan plugga. Efter jag pluggat en stund blir det iväg till jobbet. Slutar frammåt halv åtta och då blir det hem för att äta middag. Ugly betty klockan åtta och årets sista desparate houswives klockan nio. Sedan ska jag plugga igen, så har väldigt fullt upp och det blir inte mer inlägg idag. Har dessutom problem med ryggen som tar kål på mig. Ush ibland är livet bara stressigt och jobbigt. Men ha en bra dag allesammans! Ciao<3


Charlie, ?,?,? och jag på Capri 07!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha awwh we're holding hands .. ;D Shit va brun man var. Saknar Capri varje dag förfan, skulle kunna skriva en fucking jävla bok om den där resan, SÅ GRYYMT BRAA!

Postat av: Lollo

Du såg inte nervös ut ^^! Det var ett jättebra tal tyckte jag ,).

2008-12-09 @ 15:36:55
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Charlie

Lollo kolla du ens på talet? :p haha

2008-12-09 @ 15:50:04
URL: http://wandels.blogg.se/
Postat av: Lollo

JAHA! Vänta lite.... shit! Hahaha XD!! Så det var talet du pratade om? Jag fattade ingenting!! Fick gå igenom dina inlägg och kolla vad du skrivit!



HAHA, jag blandade nog ihop dig och Charlie lite där. Hade era bloggar öppna samtidigt och fick väl för mig att hon skrev nåt om sitt tal och att jag skrev det där i hennes blogg? För jag vet att jag skrev en kommentar om hennes tal i henns blogg, men det kanske jag inte gjorde? Jag må vara en förvirrad ung dam XD. Ehm. Eller en trött sådan iaf. För nej, jag kollade inte på ditt tal! ^^

2008-12-11 @ 23:40:57
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sen måste jag tillägga att jag tyckte att ämnet inte stämde överens heller. Mindes inte att jag hört någon om rätten att döda XD

2008-12-11 @ 23:41:54
URL: http://lovelle.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback