Ibland förstår jag mig inte på folk

Varför glömmer jag idrottskläder? Förra onsdagen gjorde jag det med, fast var med endå ( så äckligt ). Så idag var jag inte med, inte charlie eller sara heller. Vi fick ligga i en annan sal på en tjockmatta och "vila" vilket slutade med att vi somnade alla tre. Såg förjävlig ut när jag vaknade men hade endå bara bild kvar. Blev klar med huvudet, ska bara fin justera ögonen nästa gång. Men nu ska jag laga mat, det bli lasangett igen. Mums hörni! Ush, känner mig uppblåst idag. Ont i ryggen och magen.. bläää. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHA, jag såg er när ni sov XD! Kikade in lite snabbt och fick mig en liten chock när alla låg helt utslängda, typ, sovandes XD!



Åå, blev du klar? Fett coolt! Jag fick en glimt av din och den var jättesnygg ju! Särskilt håret ,D!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback