Jäflaah jul

Har precis kommit hem till nick från en julmiddag hos mig. Jag och nick delade dock på en pizza. Det blev mkt prat enda tills klockan blev tio. Min brorsa och hans flickvän emma var med under kvällen. Det var iskallt ute men nu sitter jag i värmen hos nick. Vi ska snart kolla på film och kanske spela senare mot kvällen. Men det ska inte bli för sent inatt. För imorgon ska vi upp tidigt och inskaffa klänning, byta nicks tröja och andra saker. Mina nyårsplaner inte direkt bestämda än. Men det jag vet är att jag och gabbi ska träffas innan allt och fixa oss tillsammans. Sedan ska vi möta upp hennes pojkvän, nick och massa andra. Får se vart kvällen tar oss. Vi hoppas på att hitta någonstans vi kan vara inne men det kan lika gärna bli så att vi hamnar ute. Dessutom börjar jag tröttna på päronens utfrågningar om allt. Men men, blir nog sista inlägget idag och får se om jag hinner slänga in ngt imorgon efter shoppingen. Godnatt, ciao<3


Jag älskar min storasyster!<3

Kommentarer
Postat av: Maria

aaw. syskonkärlek :*


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback