Jag <3



Imorse försov jag mig men hann endå till lektionens början. Naturkunskap där vi labbade, celler. Det var ganska coolt faktiskt. Sedan var det lunch, åt inte ( fast jag inte hann äta frukost ) för hade glömt mat-kortet hemma. Men ska snart hem och möta paula för att dra till ica innan jobbet, så ngt lär ju hamna i magen. Hade nyss bild, slutade för ett tag sedan då jag blev klar med allt framkallande av bilderna jag tagit. Blev nöjd med ganska många. Men nu känns händerna helt förstörda efter alla vätskor ( som tydligen är cancer-framkallande. )

Är jätte trött idag, vill bara sova. Men måste ju faktiskt jobba. Tror jag måste plugga lite naturkunskap också, prov på torsdag. Men får se vad jag hinner med. Ciao<3

Hittade lite bilder jag gjort om för ett år sedan, kolla och.. njut?



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback