jag har fått mkt färg

Efter skolan så drog jag, natta och sara till centrum en stund. När de tog tåget så mötte jag deo. Vi snackade vid stationen tills nick slutade vid två. Då drog jag hem till honom och vi kollade på prison break, jag fick massage med tigerbalsam och så kittlade vi varandra en bra stund (a).
Vid åtta så drog vi till coop där jag köpte en god morgon tropiska frukter juice och en flaska citronsaft ( som man kan ha på fisk ni vet ) fast jag halsar ur den ;$. När vi kom hem så åt jag iaf middag här med hans familj. Kyckling och ris. Efter/under maten kollade vi på idol. När det var paus där så blev det filmen Madagascar escape 2 africa. Lite mer idol, där kevin vann! Forstättning av filmen efter det och nu händer inte mkt. Det kanske blir lite heroes och sånt innan vi ska sova.
Imorgon ska vi iaf handla julklappar eftersom att det inte blev av idag pga regnet. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Mihi, du är :) <3

Postat av: Anonym

fan går ju inte å förståra dom så man ser ju inte

2008-12-13 @ 18:50:56

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback