Jogging ikväll rå

Jadu, paula följde med till ica, vi snackade om lite allt möjligt mest killar (hennes). Så drog vi till henne innan vi båda gick till jobbet. Hon höll mig sällskap och måste säga att det var sjukt skönt. Hände lite dramatiska saker. Jag råkade kasta en nagel i mats ficka ( typ höhö ), paula sa en rolig sak som gjorde att jag satte kaffe i halsen, spottade ut allt på golvet, slemmade och dreglade och jaaa.. Och paula säger - åh vad äcklig du är ( sedan går hon ). Ja då vet man när vänner ställer upp (a) haha.

Kom hem till en jätte god middag, åt så magen nästan sprack. Satt på rummet en stund. Skulle ut med gabbi o co men orkade inte så tog en jogging-runda istället. Det var verkligen härligt kan jag säga. Ska väl passa på nu när snön är borta igen. Men nu ska jag nog sova faktiskt. Ny dag imorgon ( som ska vara en tur dag enligt en sak på jobbet ). Men den som lever får se. Godnatt, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt. men allt d här när du gör om bilder hela tiden. alltså d blir inte snyggt.. d ser riktit förjävligt å amatör aktigt ut ^^ stör mig allti på det

2008-12-02 @ 17:34:33
Postat av: Anonym

Hur gör du så att de blir ett mellanrum mellan menyn och själva inläggen..? :)

2008-12-02 @ 22:26:31
Postat av: Lollo

För det första vill jag bara säga att jag tyckte att bilden var jättehäftig ,D! Det ser liksom tecknat ut men med verklighetstrogen färgsättning, just därför att det är ett foto egentligen! Tycker att det var jättesnyggt iaf!!



Sen det där med naturkunskapen! HERREGUD vad jag håller med dig!! Jag ska hålla tal på torsdag också så jag skulle VERKLIGEN gilla om man kunde flytta upp provet en vecka!

Postat av: Lollo

För det första vill jag bara säga att jag tyckte att bilden var jättehäftig ,D! Det ser liksom tecknat ut men med verklighetstrogen färgsättning, just därför att det är ett foto egentligen! Tycker att det var jättesnyggt iaf!!



Sen det där med naturkunskapen! HERREGUD vad jag håller med dig!! Jag ska hålla tal på torsdag också så jag skulle VERKLIGEN gilla om man kunde flytta upp provet en vecka!

2008-12-02 @ 22:59:59
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

Mitt inlägg syns inte, så jag tryckte två gånger på skicka. Slår vad om att det kommer komma upp två likadana kommentarer nu XD

2008-12-02 @ 23:00:50
URL: http://lovelle.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback