JULAFTON!

Vaknade vid tolv tiden och hade fått 11 god jul sms på mobilen. Det gjorde mig verkligen glad. Tog en snabb dusch och snackade med syskonen lite innan nick kom vid ett. Vi öppnade varandras paket. Av mig fick han en tjocktröja och en t-shirt. Men tröjan måste bytas till en störra storlek tyvärr. Annars blev han glad. Han fick också en halsduk, vantar och en massage apparat av mina föräldrar. Av honom fick jag två string, ett par hotpants, dove kräm, en klänning och strumpbyxor. Och av hans föräldrar fick jag ett presentkort på h&m värt 400 kr. Blev otroligt glad kan jag ju säga.

Kalle anka och hans vänner klockan tre med fika ( min frukost ). Efter det drog nick hem för att umgås med sin familj och släkt. Nu ska jag umgås med min och vi ska äta julmat runt sex tiden. Klockan åtta ska vi öppna alla paket under granen. I can't wait.

Dessutom blev deo glad för sin t-shirt och sina kallingar som jag gav honom i julklapp. Nu är det bara paula jag ska få julklapp av idag förutom familjen. Får se när vi hinner träffas. Fullt upp iaf, ha en riktigt god julafton! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback