Julavslutning

Dagenm började med att charlies pappa hämtade upp mig vid min busshållsplats. I bilden satt då charlie med en tomteluva på huvudet, fick lite julstämmning där! Vi två var de första in i klassrummet. Där bjöds det på clementiner och choklad. 10.30 Var det julkonsert. Två tjejer i trean sjöng låten Belive, de var så himla bra att jag fick rysningar och tårar i ögonen. När det var slut satt jag i skolan ett bra tag och väntade på deo. Vi möttes i jakan vid ett och jag hjälpte honom att köpa julklapp till hsn lillebror på br. När jag slog in paketet rev jag upp handen på tejp saken, gjorde svinont. Efter det köpte han massa mat.Och alltid när man är med deo i centrum stannar man varannan minut för att hälsa på någon. Idag hälsade han på minst 20 pers, driver inte. Medans jag hälsade på 4. Livet är surt, höhö.
Drog till ncik vid två, vi bråkade otroligt mkt. Blev så utmattad och ryggen värkte som fan. Så jag somnade och vaknade sex när pappa ringde. Då gick vi upp. Vi har försökt lösa det mesta och nu är han iväg för att köpa middag från donken. Ciao<3

Dagens sminkning:

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback