Juldagen

Det var en helt underbar julafton, och vi fick lite snö iaf! Var jag fått i present och andra bilder kommer troligtvis imorgon. Men jag fick t.ex min efterlängtade mobil. Sony ericsson T650i ( den gröna ) som är super bra. Jag älskar den redan. Som tur är finns alla låtar, bilder, videos, teman och kontakter på minneskortet så ingenting försvann.
Hela familjen satt uppe och spelade ett familjespel där man skulle svara på frågor om Stockholm. Vi åt lite gröt och mackor under speletsgång. Men vi kunde inte spela helt klart då klockan blivit över tre. Jag kom iaf trea (yes!). Kom inte i säng förens vid fyra tiden.

Vaknade flera ggr på morgonen men ville inte gå upp. Gick tillslut upp klockan ett ungefär.
Idag ska vi till farmor och farfar i Uppsala vid tre-fyra. Vi ska få presenter äta god mat och umgås.
Och självklart ska jag lyssna på mina favorit låtar i mobilen på vägen dit. En timme i bil, men älskar denna resa på vintern. En filt där bak, finklädda, bästa musiken och det är mörkt ute. Dessutom sitter man hela familjen tätt ihop. Älskar verkligen min familj. Men nu ska jag fixa mig, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Villken fin :)

Postat av: Sara

Åh, men va trevligt :D <33

2008-12-26 @ 00:01:01
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: annika

fett fin mobil :)

2008-12-26 @ 18:45:10
URL: http://anniehaglund.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 18:48:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback