Keeping me smiling

Igår somnade jag vid halv två och halv tre vaknade jag av illamående. Satt inne på toaletten och spydde till kvart i fyra. Somnade sedan lite över fyra. Nick gick upp halv nio och pratade högt, slog upp dörren hela tiden, så jag kunde inte sova ut. Klev upp ur sängen vid elva och åt frukost. Men illamåendet satt kvar så kunde inte äta så mycket. Sedan drog jag snabbt hem till mig för att städa. Ni ska få före och efter bilder senare så kan ni förstå hur mycket jag har slitit. Men fint som fan blev det. Blev klar fyra då jag drog till jobbet. Glömde mats julklapp men fick iaf en av honom. Det var kaffe med apelsin/choklad smak och två blockljus med fat. Tack!
Det var dessutom så lite post att jag blev helt paff. Aldrig varit så lite. Blev klar mer än en timme tidigare. Så det blev mycket slapp. Kunde gå när klockan var sju. Lyssnade på Hot rod ft. Akon - Keeping me smiling som går på repeat. Den är så sjukt bra. Nu har jag mamma och pappa precis beställt pizza. Så snart ska jag äta, är vrålhungrig! Ciao<3





Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback