Mellandagsrea!

Igår var jag på ett trött och dåligt humör så hade det inte så trevligt hos farmor och farfar. Jag fick sängkläder, nyårsväskan och doftljus som luktar i hela rummet. Bilder kmr när jag kan. Jag pratade med gabbi i tele ett bra tag också eftersom att båda hade tråkigt. Vi bestämde att vi skulle ses på nyår så det blir säkert as kul. Jag kom iaf hem vid tolv tiden. Gick in på msn men var på så himla dåligt humör så var inte inne länge. Tror t.ex charlie märkte hur sur jag var, så jag säger förlåt. Gick iaf och la mig vid två.

Idag så ska jag och paula till outlet. Jag ska köpa en widescreen datorskärm och en mus. Sedan ska jag se om det är ngt mer jag vill ha där. Det blir vidare till jakan efter det och in på alla kläd/smycke affärer nu när det är rea. Men klockan är så mkt så allt lär vara slut. Måste skynda mig att duscha och fixa mig så vi kan komma igång. Hörs senare! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback