Min dag

Gjorde klart mitt fotoalbum på bilden, vart helt okej så jag är nöjd. Efter skolan gick jag med sara och nick till jakan. Hon tog ut pengar och åkte sedan hem. Då gick jag och köpte en ny foundation. Eller två stycken faktiskt. Drog snabbt till nick där han smorde in min rygg med tigerbalsam ( den har blivit dålig igen!! ) sedan gjorde han en macka till mig som jag kastade i mig. Klockan var fyra och jag behövde gå hem innan jobbet. Skulle få låna nicks cykel men han fick inte upp låset så jag sprang/gick hem och hemma bytte jag kläder och annat. Fem i halv fem så gick jag hemifrån och jag hade bara tur som mötte pappa på vägen så han kunde skjutsa mig till jobbet. Jag kom i tid!
Det var inte så mkt jobb idag, men ryggen värkte mer o mer ( kanske lunginflammation påväg enligt mamma ). De i min ålder som var där snackade jag inte med, de hade dessutom fullt upp med julkorten. Jag slutade tio över sju och åt mat när jag kom hem. Kollar på världens minsta barn på femman just nu men ska snart plugga lite naturkunskap hade jag tänkt. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback