Moahaha

Ojojoj vilken dag. Försov mig imorse men kom i tid till bilden. Vi höll på med leran och har börjat fixa håret på huvudet nu. Sedan hade vi klassråd där vi tog upp respekt. Tydligen visar vi ingen respekt för varandra? Men ingen i klassen höll typ med. Vi är ju som en enda stor familj.. ehm typ (a).
Lång rast med massa mack ätandes i matsalen, mums. Och skoldagen slutade med svenska där sara höll ett argumenterande och bra tal! När vi sedan slutade tio i två drog jag, malin och sara till centrum. det var värsta julstämmningen med musik och pynt. Vi vantrivdes haha. Sara köpte julklappar och jag köpte nya sängkläder och ett par leggings. På vägen hem mötte jag först deo sedan arses och sist kevin och johnny. Det blev alltså mkt prat och sedan jätte brådis till jobbet.
På jobbet var det inte så mkt post men var endå sysselsatt den mesta av tiden. Kom hem till en sopp/röra? Förlåt pappa men det var inte än av dina bästa middagar. Efter jag ätit blev det ugly betty och desperate houswives. Det slutade tio och då skrev jag ihop en önskelista. Det blev en mobil, lcd tv, lcd datorskärm som dyrast och sedan massa småsaker som inte kostar så mycket alls. Får väl se vad jag får sen. Men nej nu ska jag lägga mig i sängen. Äntligen sova innan tolv :)? Gondatt!

Klass 9c där jag engång ingick. Jag i de röda ringarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du med din bästis längre? inte min ensak men nyfiken är man ju :)

2008-12-03 @ 00:03:35
Postat av: Lollo

Sv: Jo, men typ. Eller, om hon inte går med på det kommer jag ju inte att strejka, men vi får väl helt enkelt verkligen propagera för att vi fick reda på att vi skulle ha prov alldeles för tidigt! Som en träning inför våra argumenterande tal helt enkelt ,D!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback