Mobil

Ojojoj, ni ska bara veta vilka jobbiga timmar jag haft just nu. Pappa sa nämligen att mobilen jag önskat inte finns i lager någonstans. Jag var tvungen att kolla och hittade den inte heller. Fick typ panik och var tvungen att fråga alla på msn nästan vad de har för mobil och om den är bra. Tyvärr hade ingen ngn speciellt bra eller snygg. Så i över två timmar har jag suttit och läst recensioner och kollat betyg på mobiler på många olika sidor. Men inte ens de nyaste mobilerna är ngt för mig. Sony ericsson t650i är verkligen perfekt för mig och har bra i betyg. Alla andra är så tråkiga. Men de fletsa säger att sony ericsson stänger av sig själva, och ja det vet jag för många kompisars mobiler krånglar. Men det är inte bara sony utan också nokia. T.ex nicks mobil som också håller på så. Den mobilen jag har nu som är en sony har aldrig stängt av sig själv och den har verkligen varit skitbra. Men tyvärr så är den ju sliten på utsidan och knapparna har börjat lossna sen luckan försvann på den. Men innehållet är fortfarande skitbra. Oj mycket text det blev nu. Som tur var hittade vi ju en sida som hade mobilen jag önskat mig i lager så nu ordnar sig allt hoppas jag. Den kostar bara två tusen där så det fixar sig ju.

Jag som tänkte plugga och se på sanningens ögonblick. Nu har jag missat halva programmet så ska kolla klart det och sedan göra mig i ordning och sova. Godnatt, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback