Mys kväll

Maten var så himla god och salladen med. Skulle kunnat äta så jag sprack. Men hade brådis ut så fick skynda mig. Mötte gabbi utanför träffen i jakan. Vi drog hem till elin där några var. Det var kul att träffa sara och lottie igen. Vi hade väldigt kul, spec åt en dansande tomte. Ni får se film på den senare kanske. Vi drog alla vid tolv tiden. Gabbi tog bussen till sin pojkvän och jag gick för att möta nick som följde med mig hem. Var hemma vid ett och vi åt nyss lite pepparkakor. Ska kolla csi sedan sova tror jag. Ny dag imorgon, får se vad som händer då. Godnatt, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har jag skickat mejlet:)

Tack så jättemkt!<3

Postat av: Sofia

Tack så jättemkt!:)

Skickat mejlet nu <3

2008-12-30 @ 17:58:22
URL: http://gulllungen.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag råkade skicka från fel blogg.

shelmer var min förra o hade glömt ändra;)

2008-12-30 @ 17:58:48
URL: http://gulllungen.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback