Sanningens ögonblick

Det blev en stressig morgon. Vaknade halv elva, tog en dush, gjorde mig iordning. Lagade frukost åt mig och nick medans han städade för att sedan skynda hem till mig. Väl hemma kvart över tolv så skulle vi baka pepparkakor. Jag var på rätt dåligt humör vilket kanske inte var så trevligt. Men det gick över och pepparkakorna blev mkt goda!
När vi var klara så sov nick medans jag låg i sängen och sjöng till en hel skiva. Det blev fika vid halv fyra med lussebullar och massa goda saker. Men vi var så himla trötta så efter fikat somnade vi i min säng båda två. Vaknade klockan sju då det var mat. Ris, brunsås, kött och sallad. Nick drog kort därefter och jag kollade på Gossip girl sedan lite av Svenska hjältar-galan och nu blir det Sanningens ögonblick. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback