Seg söndag, som vanligt.

Paula bestämde sig för att fika med mig och mina föräldrar idag. Det blev lussebullar, mandelmusslor, chilensk-julkaka och massvis med varm glögg! Det var jätte mysigt med tända ljus i mörkret. Efter fikat gick vi upp, kollade tv och snackade. Lite innan maten provade vi peruker, jag provade en svart, och gud vad jag skulle passa! Det var super snyggt med mina blå ögon, ni får se bilder sedan. Ikväll händer inte så mkt. Känner mig förkyld och måste städa mitt rum nu innan jul. Ska dessutom upp tidigt imorgon då läkar tiden är 8.30 cå måste väl vakna runt halv sju tiden. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: sara

nej asså, den designen som jag har nu, den har en tjej gjort åt mig xD


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback