Sista julshoppingen? (:

   Vi var tillbaka hos mig halv tio och somnade direkt igen. Vaknade vid tolv och jag kunde inte sluta tramsa istället för att göra mig i ordning. Det blev massa sjungandes och dansandes istället. Men vi kom iaf iväg till slut. Hamnade hos nick för att sedan ta bussen halv tre till kista. Där köpte jag de sista julklapparna, tror jag. Jag köpte även en tröja för 400 kr och ett par guldörhängen för 80 kr till mig själv. Vet att det är innan jul, men jag blev kär helt enkelt. Fick även min lön, så nu finns det 6000 på kontot igen. Känns härligt att ha så mkt kvar trots alla julklappar. Men den som spar den har (:?
Vi åt mat där också, en chicken wrap och kolsyrat vatten blev det till mig. Jag kännde mig helt död där borta. Min hals är igen svullen, huvudet värker som en bomb och man hostar och nyser. Och inte roligare blev det när en massa killar flirtade med mig? Någon sa " Ey, det är din flickvän där borta lalala" Så stod jag brevid nick? De är ju inte bara lite dumma.

   Dessutom såg jag Marie Picasso där. Fan vad hon glodde på mig. Men hon var väldigt söt. Röd jacka och upsatt hår. Roligt att träffa på svenska kändisar ibland haha. Tyvärr verkar jag bara möta på folk som varit med i big brother? Haha.
Nej nu blev det ännu ett långt inlägg? Ska vila resten av kvällen. Är så himla förkyld och förstörd. Så kan det ju inte vara på julafton? Många frågor blev det också i detta inlägg. Och nu en massa onödigt prat. Måste nog logga ut, haha. Ciao<3




 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback