Sitter i sömnen

Godmorgon allihopa. Inatt var det en sån där jobbig natt när jag sätter mig i sömnen hela tiden. Det är så jäkla jobbigt. Jag vaknade tre ggr av att jag satt och kollade in i min garderob. Kan ja sluta med det snart? Haha iaf..
Igår fyllde mami år, hon blev 46. Så ett stort grattis till henne! På lördag ska vi fira henne med paket, middag och allting.
Åt nyss frukost, tre knäckebröd med ost på och ett glas c-vitamin. Mer än så kan jag inte äta till frukost. Vanligtvis äter jag ju ingen frukost alls. Förstår inte de som har tid att äta filmjölk, frukter, mackor, gröt och allting. Men ska försöka bättra mig iallfall. Frukosten är ju faktiskt den viktgaste måltiden.
Tio över tio börjar jag med engelska. Efter den lektionen blir det svenska med samma lärare. Så har det klämts in 30 min lunch för att sedan avsluta dagen med naturkunskap. Så torsdagar är riktigt tråkiga.
Efter skolan måste jag ta mig upp till tess för att hämta alla mina saker där innan hon åker till Thailand på fredag. Är så avvis på henne, vill verkligen också ligga på en strand och känna värmen mot kroppen.
Nej nu ska jag fixa mig, ha en bra dag. Ciao<3




Oj vad liten och söt, åttan.


Kommentarer
Postat av: Charlie

Vi har lunch innan svenskan =D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback