Smärta x2

Det märks verkligen att det börjar bli jul på mitt jobb. Igår höll jag på att dö på jobbet. Jag jobbade konstant i tre timmar utan rast med att bära lådor, sortera brev, lägga julkort i säckar. Det är så himla mycket att göra. Och eftersom att min rygg bara blir värre och värre höll jag på att bryta ihop. Den värkte som bara den. Innan jobbet hade jag fått massage, blivit insmord med en kräm som ska lena smätan, tagit värktabletter. Ingenting hjälpte. Påväg hem från jobbet stod jag inte ut. Tog en till värktablett när jag kom hem och hamnade i sängen direkt. Låg där och kollade tv enda tills klockan tio. Gjorde mig iordning och somnade vid elva tiden.

Vaknade mitt i natten av att min navelpiercing fastnat i en tråd på täcket. Vilken smärta. Den höll på att spräcka hela naveln, ush. Borde nog sova med en liten piercing utan hängsmycke ifall att.

Jag var inte med på idrotten idag pga min ryggsmärta. Men endå bad läraren just mig av alla som inte var med att hjälpa till? Blev så himla arg, fick ett litet utbrott men då blev hon genast snällare ( tror man ). Sedan var det iallfall bild. Blev klar med huvudet på riktigt den här gången. Orkade inte försöka få det att bli mer likt. Sedan började jag fixa min foto-bok, ska bara sätta ihop den nu och skriva fotoinställningarna.

Jag kom hem för en stund sedan. Fick direkt ett samtal från bästis om en pinsam situation som hände direkt när vi skildes åt. Hon hade halkat och hamnat på knä och det var en joggare och en annan kille som var där just då. Haha stackaren, men vi skrattade gott åt det.
Om en halvtimme ska jag äta middag. Ska försöka plugga lite men annars bara ta det lungt idag. Försöka få ryggen att bli bättre. Fan vad den värker just nu! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

HAHAHAHHAHAHA fyfan vad pinsamt det var! ;D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback