STOR shopping

Jag och paula fick skjuts av min syster till jakan. Vi tittade in på kicks, h&m och gina gav vi upp ( för mkt folk ). Men hittade inget där. Så gick vi till outlet. Jag hittade en widescreen skärm 19" från Media Markt för 1090kr som jag köpte direkt. Där efter letade jag efter en billig liten lcd tv. Det tog ett tag men inne på Siba och efter mkt köer och besvär fram och tillbaka fick jag min 26" lcd tv för 2990 kr. Det blev alltså mkt pengar som försvann men snygga saker hem. Vi snodde en vagn som vi rullade hem allt på. Och vi gick hela vägen hem. Mycket motion och är helt slut. Att bära dessa tunga prylar plus vagnen var hemskt. Skönt att vara hemma och har precis fått upp allt.

Just nu sitter jag och väntar på att nick ska sluta sin träning. Ska hem till honom tror jag och kolla filmer, ladda upp bilder ( som jag vet att ni längtat efter ) och kanske spela lite Nintendo Wii. Men eftersom att hans föräldrar kommer ha massa gäster lär ju de ta upp hela spelet. Haha, nä men det blir nog en bra kväll. Är väldigt hungrig, äter ju inte så mkt på julen så ska bli gott med mat hos nick. Thailändskt hoppas jag, mums! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: evelina

vad söt du var i mörkt hår! :)

Postat av: Sara

Härliga fynd! :D Ska till barkarby på söndag och leta dator, hoppas att det finns några kvar då bara .. :p

2008-12-26 @ 22:38:23
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback