Studentskiva

Nu har jag suttit ett bra tag med att försöka fixa designen på lollos blogg. Den första blev hon inte nöjd med ( bild 1 ) och den andra har hon inte sett ännu ( bild 2 ), men den är som hon vill ha den vad jag vet (a). Men man vet aldrig, om inte så får någon annan göra den haha.



Har glömt att skriva att jag är bjuden på jens studentskiva den 18 april. Och då är jag minnsan 18 år!! Sara ska följa med och fan vad kul vi ska ha. Vi har inte köpt biljetterna än men har snackat med jens så det fixar sig senare.

Dessutom hade sara hittat ett ställe i stan som sålde mackor utan smör på. Ni kanske inte visste det, men jag äter inte smör. Och i skolan klagar jag bara på att jag ej kan köpa mackor när alla andra gör det eftersom det är massa smör på dem. Men dit ska hon och jag någon gång på lovet. Det ska bli så mumsigt! Men nu ska jag göra mig i ordning och hoppa i säng, kanske blir lite tv men ska nog snart sova. Godnatt, ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den blev bättre förrutom att det ska vara z i mitt namn hehe :D

Postat av: Sara

Sv: Dom är fini (: Hihi.

Haha, läste det på Charlies blogg också ^^ Fast jag såg aldrig henne.. :p



Snygg designen blev! :)

2008-12-29 @ 11:29:42
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa jag ångrade mig sen. Är så svårt sånt där.

2008-12-29 @ 14:03:06
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback