Tänd ett ljus o låt det brinna

Dagen bestod av tre lektioner, slutade halv tre och drog hem för att käka. Åt ingen frukost och ingen lunch i skolan. Tog därmot mat i skolan, men innan jag hann ta en tugga så såg jag en centimeter stor bråsk sak i min mat som var ihålig? Sara och charlie är mina vittnen, så jävla äckligt! Fick slänga allt utan att ens smaka. Det var synd då jag var skit hungrig. Men gjorde iaf makaroner när jag kom hem och kollade lite tv. Drog till jobbet vid fyra. Det var inte så mkt post idag heller och jag snackade lite med de som jobbade där. Lite över sju så skjutsade mats mig i postbilen till paula där jag snackade med henne medans hon följde mig en bit hem. Mamma väntade med god mat, pasta med räkor. Efter maten drog jag hem till paula igen där vi kollade i skolkatalogen. Det var skit kul. Kom hem vid tio och snart blir det sängdags. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: sara

vet du hur man gör snygga designer/header?

din är mkt kmt fin, visst var de det syrra som gjorde den? jag vill ha den ny >.< men ja har INGEN aning om hur man gör :p


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback