Tips mot förkylning-.- ?

Jag har nyss kollat på filmen Twilight. Jag tyckte att den var jätte bra faktiskt. Men gud vad jag längtar tills tvåan kommer ut den 20 november 2009. Men bara elva månader kvar (a) haha. Just nu kollar jag på Polarexpressen, en gammal animerad julfilm. Känns bra att se den just nu under julen. När den är slut så ska jag sova. Känner mig fortfarande väldigt sjuk.
Imorgon ska jag upp tidigt, måste städa mitt rum då det aldrig blev av. Ska även pynta med julprydnader. Vid halv fem ska jag jobba. Känns ju lagom kul, hinner inte göra någonting. Slutar halv åtta och måste direkt hem för att hjälpa till med allt hemma. Då ska även resten av paketen slås in. Det blir en stress-dag imorgon. Gud vad jag inte ser fram emot den. Godnatt nu allihopa, ciao<3


Kommentarer
Postat av: roxanne

riktigt fin bild


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback