32 saker om år 2008

Det gick bra på jobbet, det var inte mkt post så det var chill. Blev klar med allt och inget gick fel. Men det fanns avier att sortera från nio dagar. Det brukar bara vara 4 på måndagar och 2 på andra vardagar. Ni vet nog inte vad jag pratar om, haha. Jag fick öppna en paradis choklad ask sa chefen till mig också, tog tre stycken favoriter. Fick också ta hem en julstjärna ( blomma ) till päronen. Och nu kom jag på att jag glömde fylla i viktiga anställnings papper som jag fick idag! Fan, glömde de på bordet. Men ska jobba imorgon med fick jag höra så får hoppas att de ligger kvar (a)!!

Nu ska jag strax äta middag, det blir jäte god mat. Och är dessutom jätte hungrig. Efter maten ska jag ut med favoriterna för hoppningsvis. Får se hur det blir. Kommer mer mer uppdatering ikväll. Här kommer lite om mitt år. Men har svårt att minnas allt haha. Den stora års resumén kommer frammåt nyår. Ciao<3

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bla. åkt utomland med en pojkvän
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte om jag hade ngt (a)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men min brors barndomsvän ( som jag "känt" sedan sexan typ )
4. Dog någon som stod dig nära? Inte som stod mig nära direkt
5. Bästa resan 2008? Frankrike med nick och äppelbo med gabbi
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ett flertal saker faktiskt
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Många.. men hmm, 18/9, tre år med nick
8. Vad var din största framgång 2008? Skaffat jobb, försökt mer i skolan, börjat jogga
9. Största misstaget? Alla bråk med vänner/familj/ex
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? Oj vad svårt, min tv (a)?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor, elektronik prylar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jävligt mkt gjorde mig glad!! :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? För många, hoppades att frågan ej skulle komma.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat lite extra, tränat ännu mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn, kollat onödiga saker på tv, ätit utan att vara hungrig
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen hemma
19. Blev du kär i år? Var fortfarande kär i nick
20. Bästa känsla? Lycklig?
21. Favoritprogram på TV? DH, UB, Prison break och heroes
23. Bästa boken du läste i år? Harry Potter och dödsrelikerna ( sista boken )
24. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning
25. Något du önskade dig och fick? Jätte mycket, t.ex mobilen
26. Något du önskade dig men inte fick? Ja, tv och datorskärm, men det köpte jag själv
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag tror jag var i skolan, det var en onsdag (a)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja otroligt mycket saker
30. Vad fick dig att må bra?
Alla goda råd, komplimanger, umgås
31. Vem saknade du? Min mormor&morfar, tre barndomsvänner
32. De bästa nya människorna du träffade? therese, deogratias, mahdi, mano, ante ( alla under sommaren!! )

Kommentarer
Postat av: JULIA

sv: Tack så mycket :) gillade den också =)

Postat av: Sara

Sv: Haha, ödet ju ^^ <33

2008-12-29 @ 20:49:43
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Sofia Helmer

Hejsan svejsan:)

Jo,jag såg att du hade fixat min storasysters bloggdesign och den var verkligen superfin!

Jag letar efter en som kan fixa min design..

Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig?

Jag kan skicka ett mejl till dig med hur den ska se ut o,sv.

Skulle vara jättesnällt:) Jättefin blogg du har! Gott nytt år o ha de bra!

2008-12-29 @ 22:34:07
URL: http://gulllungen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

fin header :)

2008-12-30 @ 11:57:07
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det ante i jakan du menar som har typ rött lockigt hår?

2009-01-01 @ 18:42:51
Postat av: isabelle

anonym; ja

2009-01-01 @ 23:39:38
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback