babble babble

Jag hann til skolan. Filmen hette The holiday och är med skådespelare som Careron Diaz, Kate Winslet och Jude Law. Det var så mys att sitta där i mörkret o se kärleksfilm ( en bra sådan också! ) Men efter engelskan så var det lunch med kycklingburgare. Det gick ju iaf att äta. Det var en halv timmes lunch men jag och sara gick flera varv i och runt skolan och snackade en massa. När svenskan började så lyssnhade vi på tal igen. Tycker det är jätte roligt att höra vad alla snackar om. Men efter svenskan hade vi naturkunskap som slutade halv tre.

Hemma smörjde jag in min rygg med kräm ( vet att jag tjatar en massa om den -.- ) sedan gjorde jag några ryggböj och låg i sängen en stund. Drog till jobbet tjugo minuter innan jag brukar och det var bra för hann göra allt i mitt tempo idag. Det var endå mycket att göra men jag tänkte på att böja benen ordentligt när jag lyfte saker osv. Hade väldigt ont i ryggen men det kändes endå lite bättre än i tisdags. Dessutom var mats och annan personal mkt trevliga idag så det kändes skönt.

Kom hem till halv åtta och då lagade pappa god middag. Fläskfile, klyftpotatis, broccoli. Det var bara vi som åt hemma då mamma åt ute med jobbet. Nu åkte pappa för att hämta henne och jag försöker att ta det lungt. Måste komma på vad som är fel med min rygg. Det har gått en vecka och blir bara värre. Ska försöka snacka med en doktor och både mats och skolsyster rekomenderar en sjukgymnast. Som att jag har tid med det? Nej. Och ska börja gymma igen efter jullovet så kmr inte ha tid med någonting alls. Ciao<3







Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback