well well

Efter förra inlägget spelade jag mario kart på nintendo wii. Det var hur kul som helst. Jag provade också boxning, fyfan vad jobbigt det var! Har träningsvärk i armar och rygg. Men jag vann iaf över nick! Efter boxningen bowlade vi och jag gjorde två strike, vann också där över nick. Men när vi skulle köra tennis fattade jag ingenting och blev sur så då "vann" nick (a). Men han skulle säkert vunnit iaf -.-. Men vi spelade så mkt att min arm inte hade ngn kraft och den skakade när jag antsträngde den. Så vi somnade en timme innan vi gick till mig för att äta.

Det var en mysig kväll och god mat.  Först laxpaté med någon räkblandning. Till varmrätt råkade det bli samma som pappa gjorde när mamma fyllde år. Oxfilé med potatisgratäng, sås och grönsaker. Efter maten gick vi till nick igen. Självklart ville jag spela igen. Vi körde några grenar på olympic games. Det var rätt kul tills jag inte fattade ngt på simmningen och det gick ut över stackars nick, haha. Vid ett kollade vi på filmen Bangkok Dangerous. Den tipsar jag verkligen om. Jag tycker om sånna filmer och den var faktiskt riktigt bra. Vi gick och lade oss vid tre tiden.

Nu städar nick och jag ska gå och spela mario kart igen. Vann faktiskt igår (a) mohahah. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback