Alla hjärtans dag!

Har inte skrivit på länge men hoppas att ta igen det nu. Idag är det alla hjärtans dag, en härlig dag även om man inte har en kille att tillbringa den med. Man kan vara med sina kompisar och hitta på något isåntfall. Men själv ska jag vara med nick. Vi ska mysa hela kvällen och kolla på serien las vegas. Längtaar Fick min present redan igår men kommer till det senare, jag ska börja skriva om tisdagen. Efter skolan gick jag och nick hem till mig. Vi var sugna på lite gott så vi bestämde oss för att gå till ica. Där köpte vi otroligt mycket att äta, mums säger jag bara! Innan vi gick hem satte vi oss på en bänk mittemot en telenor säljare. Han var ganska ung, runt 20-24? Det var verkligen roligt att se hur han försökte få uppmärksamhet, han blev dissad av alla, jag började skratta vilket han märkte och blev generad. Efter en stund kom han fram och sa - Ser jag farlig ut? Jag ba va? Och han svarade - ja, ser jag farlig ut? Jag skrattade och sa nej absolut inte och han svarade haha men det varkar som det. Haha han var så himla söt. Och så kom det förbi en liten kille som bad sin mamma om att få en mobil och då sa telenor säljaren - du kan få en ballong. Så fick han det, skit sött. Sedan gick vi hem och på kvällen gick jag ut med gabriella. Vi gjorde inte så mycket, satt på träffen till en början. Där knäckte jag iallafall ployser :
Gabriella: Jag kanske ska köpa en läsk
Jag: Ja jag tror att jag har pengar, ja två krnor, ååh en tia!
Ployser: Åh issa jag får låna 5 kr?
Jag: Jag har inga pengar? *stoppar ner i fickan*
Ployser: Nehe? En, två kronor åååh en tia!?
Jag: Nej jag har inte
Ployser:Jag som trodde att vi var vänner..
Jag: Nej vad sööt, trode du? Nä men gubben då!


Igår gjorde jag inte så mycket, jag slutade halv fyra och gick till centrum med nick. Skulle köpa en tröja och skor men skorna var slut. Så jag skulle köpa två tröjor jag hittade så sa nick att det kunde bli min alla hjärtans dag present, seriöst snacka om gulligt? Sammanlagt kostade de 400 kr och han betalde allt! Han är bara fööör söt! Sedan köpte vi mat som jag lagade när vi kom hem. Vi hjälptes åt att diska efter så vi blev klara snabbt. Då låg vi i sängen kollade på film och myste. Jätte mysigt så hoppas det blir så ikväll med. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback