Ändrade planer!

För nu kom min underbara bästis hem från Kina! Jag sprang över till henne direkt när jag fick hennes sms " HEMMA ÄLSKLING! ÅHH HAR SAKNAT DIG SÅ MKT BÄSTAVÄN<33". Mitt hjärta gick i hundra så glad var jag! Hos henne var det fullt med saker till hennes familj över hela golvet. Men typ 2 min efter att jag kommit så stod Gabriella i dörren och vi for in i Charlies rum. Hon visade saker hon köpt, det var inte så mycket men de hon köpt dog jag av. Speciellt ett par ballerina som jag började gråta när jag såg. Äkta min drömsko och de passade mig! Vilket är ett under då jag har mindre fötter. Men sedan satt vi och snackade om allt möjligt tills nu när jag precis kom hem. Och nu har jag köpt en fjällräven för 1000 spänn så det var inte dåligt! Nu ska jag skriva med folk inne @ pa och duscha sedan go too sleep. Så GODNATT nudå! Ciao<3
image428

Kommentarer
Postat av: Charlie

Nepp jag ville inte ha dina pengar så du fick den gratis haha , det gjorde din dag va? :D Älskar dig mest

Postat av: isabelle

haha jaa det gjorde alla mina dagar! DU ÄR BÄST! jag älskar dig!!

2008-02-05 @ 19:16:19
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback