Basket

Idag vaknade vi inte förens halv två, så utmattade var vi. Vi kollade på en till film igår förresten, Robotar. Den var skit söt ångrar inte att jag såg den. I morse vid sju tiden vaknade jag av att nick rev mig i ansiktet, haha. Asso låg med  mitt ansikte mot honom så klöste han mig jättehårt och snabbt. Jag ba: va vad gör du? ( fattade inte riktigt om det var med flit eller inte ) Och han började säga förlåt och pussade mig och sa att det inte var meningen för det var i drömmen.  Haha iallfall. Till frukost åt vi nudlar, mums tihi. Vi skulle egentligen gymmat men klockan var så mycvket och hade ej kläderna så det blir imorgon. Men han hjälpte mig att göra några sit-ups på olika sätt endå. Sedan drog vi ut och spelade basket och vi kom nyss in. Jag van varje omgång men den sista omgången vann jag med 14-8. Här kommer lite bilder och nu ska vi se på film. The holiday som jag tänkte se för att malin har skrivit om den i sin blogg och tycker den är jätte bra, ciao<3

image502



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera:)

2008-02-26 @ 23:37:32
Postat av: isabelle

anonym: sry, har nästan aldrig tid men ska försöka :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback