en söndag

Idag vaknade jag efter en massa mardrömmar i nicks famn, det var verkligen mysigt. Han höll om mig och kysste mig på pannan och det kändes bara perfekt. Sedan fick vi pannkakor av hans mamma till frukost, mums. Efter det var det dags för de att städa som vanligt på söndagar. Medans jag satt vid datorn dåra (a). När det gått nån timme så kollade vi på film. Familjen Robinson, äkta isabelle film den var verkligen sööt! Så det var endå en ganska mysig dag. Men som sagt så är vi inte tillsammans så vi försöker att inte vara med varandra så mycket, eller vi ska försöka med det. Hoppas att det går bra. Vi åt mat hos mig vid sju, fläskkotletter med sås och potatis, mumsfillibabba! Nu gick han för ett tag sedan så har bara gjort mig iordning och suttit här. Imorgon börjar jag klockan tio och efter skolan ska jag gymma, super skönt. Ciao<3
image481

Kommentarer
Postat av: emms

Varför blir ni inte bara tillsammans? :)

2008-02-17 @ 23:27:18
Postat av: isabelle

emms: det har hänt så mycket dåligt i vårt förhållande och saker man försöker förlåta men det är svårt, så det funkar inte helt enkelt, bara bråk varje dag.

Postat av: Anonym

du skrev någon gång förut om en sida där du hittade massa bakgrundsbilder till bloggen, kommer du ihåg vad sidan hette? :)

2008-02-18 @ 15:49:03

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback