En tuff dag för mig jao

Sov fem timmar i natt så har varit trött hela dagen. Anledningen är hemlig men handlar om nick. Ibland gör man misstag och det finns inget man kan göra än att säga förlåt. och basket blev det ingen då det varit regningt ute. Har varit hos nick är där somnade jag någon timme också. Till middag år vi kyckling och ris, och en jätte god sallad som jag älskar. Efter maten kollade vi på film. Vi började med Like Mike 2, om ni sett ettan borde ni verkligen se den här filmen. Älskar de här filmerna fast de är så overkliga. Handlar om basket om någon är intresserad av det. Sedan såg vi Another gay movie, haha äkta min typ av film. Det var typ mest inslag från American Pie, men det var skit rolig. Fick mig att skratta hela tiden. Okej det var lite mycket bög porr som man blev äcklad av men den var endå skön. Lite mycket nakenhet också, rumpor, kukar osv. Men för de som gillar sånt är den värd att se på. Vet inte vad vi ska göra nu, kanske se en till film eller något, ingen anning. Har inte så mycket att skriva för tillfället men ha en bra kväll, ciao<3
image489


Kommentarer
Postat av: carro

skit snygg tröja!

Postat av: isabelle

carro; tack så mycket! :)

2008-03-02 @ 13:47:52
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback