Go'kvällis

Nu sitter jag här i ensamheten och lyssnar på musik. Inte ofta jag inte sover med nick på en helg men vet inte vad som flög in i mitt huvud. Har kollat på en massa csi nu på kvällen iaf. Nu har jag inte så mycket att göra och alla närmsta kompisar är bortresta så to bad for me. Basketen kanske blir imorgon iallfall så det ska bli trevlans. Är inte direkt bra på det men nick gick på basket flera år så tänkte offra mig för hans skull. På måndag blir det gymma igen, sist var ett tag sedan känns det som. Men ska göra hela nästa vecka varje dag, det är ju faktiskt sportlov och då är det ju meningen att man ska sporta. Ska försöka fixa batterier till min normala kamra också, känns som om det var evigheter sedan jag använde den, bara mobilbilder jämt. Men jag fyller år om en månad så kanske ska önska mig än bättre kamra då. Ni kanske har några tips? Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback